Total Pageviews

Report Abuse

Skip to main content

sawa na rin ako

Hinalungkat ko ang aking sent items sa Friendster at muli kong nabasa ang mga mensahe ko para sa kanya. Mga mensaheng dinikta ng aking pusong nasaktan na dala ng aking pagmamahal. Nagmukha man akong tanga dahil nobela na ata ang binigay ko sa kanya, wala akong pagsisisi sapagkat nasabi ko ang kailangan kong sabihin at natanong ko ang mga bagay na hindi ko maintindihan.

"Dear Kuya,
Good day sa imo dinha. Hinaut unta na ok ra ka dinha. Belated happy birthday di-ay. Morag wala man gud nimo na-receive ako greetings kay nawala man di-ay imo cellphone.
Today is Dec. 10,2007 and kagabei nanawag si Mama sa ako ug gi-istoryahan ko niya about sa imo. Lagi, na-shock ko kay wala to nako gi-expect. Ug nag-worry lang ko gamay kay na-devastated kaau sila. Ya, just read this letter, I don’t know what you’re feeling right now but please give me an open heart, and don’t judge me yet. I write this letter because I care, really, sincerely. I love you this much na dili nako kaya na dili nimo mahibaw-an akong gusto iingon nimo.
(may hindi ako sinama)
Ya, don’t convince me that you’re happy right now because I know you’re not. I guess, you think you are free and that matters a lot pero moabot ang time na moingon ka na sana wala nimo gipagpalit ang freedom nga imong nahibaw-an karon sa imong pamilya… For what you see as freedom is not freedom at all, but a bondage. Because the freedom we know right now is the world’s definition… Ya, I want you to know that not all freedom leads to freedom… I just want you to know that the whole world may turn their backs from you but it is your family that can do the opposite.
Sad lang jud kaau kay niabot na ang time na nagkaroon na ng full trust si Papa sa imo, turns to nothing na lang… Sayang ang chance to prove to them that what they think about you was wrong….
Last sem break, grabe among conversations nila mama and papa after dinner. Nag-ingon si Papa na naulit siya sa tanang relatives ni mama na gidaut ka. Naulit siya bisan kay Nanay kay imbis na labanan daw ka kay gaawayon daw… Ingon si Papa, ngano man na sila nga dili man nila tan-awon ang good side ni kuya… Puro nalang pangit, pangit… Karon, ingon si Papa, pag-graduate daw nimo mapatunayan na nimo nga sayop ilang giingon. Ya, dili man expressive si Papa in front sa atoa pero katong nag-istorya sya sa akoa, I knew grabe ang iyang trust sa imo… And right now, don’t ask nganong devastated kaayo siya sa nahitabo….
Ya, sorry ha… sorry kay iingon nako tanan nga naa sa akong huna2x ug ang tanang gusto nako iingon pero wala koy courage nga iingon nako sa imo face to face kay all this time mahadlok ko na masuko ka sa ako. Oo, hadlok kaayo ko na masuko ka sa ako… I promised myself not to be outspoken to you… Let me just imagine it rather receive your outrage… But right now, I can lose nothing… I am taking the risk…. You could bring grudge on me… But I won’t do that to you…
I’m so passive… But right now I say, I hate your smoking!!!! Katong wala ko kahibalo na wala pa ka nag-smoke, everytime na makakita ko ug laing tawo nga ga-smoke or classmates… I really do not care… I mean, let them smoke as long as they like.. But when the time I discovered you are smoking…. I cursed the day cigarette is being invented…. I hate that man responsible for that cigarette!!! Let him go to hell for every people na biktima sa iyang invention!!! Na-remember nako dadtong summer na nangayo ka ug sigarilyo sa tindahan ug niingon ka na gi-lood man gud ka.. Gitagaan ta ka. Tapos the other time nangayo ka kay Joy2x tapos wala ka niya gitagaan ingon daun ka na maayo pa ko kay maka-understand ko… Ya, you have the misconception, I don’t understand you, how could I???? I just did it because I’m afraid that you might be angry to me.. Fear… I did it because of fear… You don’t hear any opposition from me because of fear!!!! Yes, fear to have a clash with you… right now, wala nay bili akong pagka-passive…. It’s time for you to know my heart.
I know wala koy karapatan mangasaba nimo… Who am I? I’m another bunch of sinner… A lazy head, the procrastinator, fearful and shy, sluggard, liar and let you name others that I miss… But kuyA, come on, don’t continue that journey because it will end at the brink of regrets.. Oo, wala na kay gana mo-eskuwela… Tinuod man pud nga kapoy man jud ug skwela… But tell me, tell me unsa imo plano sa imong kinabuhi karon. Unsay gusto nimo mahitabo sa future… Come on, ayaw hayaa na you’re just living at present ug walay care sa tomorrow.
Kuya, nganong nipalayo man ka sa amo, sa imong Papa?? Ngano man? Unsay among gihimo??? Nganong dili man nimo makit-an ang among concern, ang ilang concern sa imo??? Ya, gai ko og rason nganong dapat hayaan lang ka ni mama na manigarilyo? Gai ko og rason nganong kinahanglan dili na mag-buot2x si kol Allan kung unsa ka oras mouli??? Pwede man gud na mahitabo…. Kung wala kay halaga sa ila… Unta, wala na lang kay halaga sa ila para dili na maghilak2x si mama, para dili na ka but-an ni kol Allan, para mag-undang na ug panganduy si Papa na makahuman ka ug skwela. Unta wala na lang kay halaga sa ako para dili na ko magsulat ug inani ka-stupid nga letter para sa imo… Pero wala mi mahimo ya… Igsoon ta ka, anak ka ni mama, papa og kol allan… Love ka namo. 
Ya, daghan mi og pagkukulang sa imo as your family…. Oo, pwede ka magmahay sa tanang butang na wala nila nahatag, materially, emotionally… Pero ya, ya….tan-aw lang sa naghimo sa imo, sa taas…he loves you perfectly and He doesn’t deserve this. Go back to your first love… Go back to Jesus…
If naa kay problema, unta moadto ka sa tawo nga makatabang sa imo dili makasamot lang sa pagka-worse sa sitwasyon…
Thank you for reading this…
I pray and I will pray for you…
God be with you always….
I love you still and always….

Ang kanyang tugon:

"hi!!!!!!
good d ay 2 you even its not!!!
yah your right na im not fine......so here my reason why......i curse the day that i was born..........4 everything what you have said....thank you 4 your concern......u cant blame me man tingali kung na unsa ko karon.. and talking about sa akong asshole nga papa..i hated him na the time na he told me that he was my irresponsible father...i hate him the way he treat me nag tarong bitaw ta sa una dili niya ma appreciate...and ipamukha pa sa ako na ako tana sayop.....damn why man nailaila pa nako sya....isa pa pud why man na 15 years old pako angay makahibalo sa tinoud and it hurt me so much na gitago sa ako ang truth 4 15 years....isn't it stupid....to tell u frankly te ala pako nakaila sa akong real "me" because im bounded of fear, hatred, jealosy, envy and i even hated myself for everything na nahitabo...and now i dont know kung ma put back pa ba ang a2 family.im broken na karon and im sory 4 everything.....and now i dont know what to do."

At ngayong nagdulot na naman siya ng sakit sa pinakamamahal kong ina, wala na akong maramdaman. Sa paglipas ng panahon, unti-unti na palang naging bato ang puso ko. Nagsawa na. Napagod na.
Hindi na ako mangingialam. Mananahimik na lang ako. Wala din naman akong kapangyarihang baguhin siya, so why bother?
Kung magbabago siya (in a good way) for real, isa ako sa mga taong pinakamatutuwa dahil mahalaga siya sa buhay ko.
Kung hindi naman, e di wag! Sa bagay, sawa na rin ako sa kakaasa.

Comments